برند های جذاب لوازم آرایشی که برای همه سنین مناسب است
نوشته شده توسط : motanro

معرفی برند فریمن

برند Freeman در سال 1976 میلادی توسط خانواده Freeman در لس آنجلس، بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیای آمریکا بنیان‌گذاری شد. محصولات فریمن شامل بیش از 75 قلم محصول مختلف است و طیف محصولات فریمن آن شامل محصولات مراقبت از صورت (انواع ماسک صورت و اسکراب)، محصولات مراقبت از بدن، انواع شامپو، نرم‌کننده و ماسک مو، محصولات مراقبت از پا و برخی محصولات Anti-aging است که اکثر آنها توسط شرکت پیشگامان تندرستی دریا به صورت قانونی و به همراه لیبل تشخیص اصالت کالا وارد کشور می‌شود.

برند میبلین

زیبایی و طراوت واژه‌هایی که همواره مکمل یکدیگرند، پس اگر می‌خواهید سهم بیشتری از زیبایی داشته باشید به طراوت پوست خود توجه کنید، این توجه می‌تواند در بلندمدت با انتخاب یک رژیم غذایی مناسب رخ دهد و اگر زمان کافی برای این کار ندارید بهتر است تا کرم پودر مناسبی انتخاب کنید. محصولات میبلین که به شما کمک کند تا با زیرسازی درست بتوانید چهره‌ای بی‌عیب و نقص داشته باشید. در این راه باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید، یکی از اولین نکات توجه به فصلی است که می‌خواهید در آن زیباتر باشید. مثلا در هوای گرم از کرم پودرهای مایع استفاده نکنید و در هوای سرد کرم پودرهای غلیظ‌تر مناسب‌ترند.

برند بورژوا 

کرم‌پودری که توسط کمپانی بورژوآ تولید شده با نام «Air Mat» شناخته شده است که ماندگاری آن تا 24 ساعت روی پوست شما ثابت خواهد ماند و از SPF برخوردار است. شرکت فرانسوی بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرده و اولین محصولات بورژوا را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است.

محصولات بهداشتی نیوا

نیوآ Nivea از کلمه niveus به معنای سفید چون برف گرفته شده است. محصولات این برند در بیش از 200 کشور جهان به فروش مى‌رسد. برند نیوآ حدود 130 سال است که در زمینه مراقبت از پوست محصولات متنوعی را تولید می‌کند. برند نیوآ با بیش از 50 موسسه در سرتاسر جهان همکاری دارد. این برند برای تولید محصولات نیوآ مناسب با پوست آسیایی‌ها در هامبورگ دفتری دایر کرده است که تحقیقات گسترده‌ای را برای انواع پوست و شرایط آب و هوایی این مناطق انجام می‌دهد.

موفقیت برند نیوآ با تولید یوسریت، ترکیب آب و روغن، آغاز شد. این امولسیون پایه ایده‌آل کرم‌های مراقبتی است. برگ برنده این شرکت در ارائه فرمول‌های خاص بهداشتی و رایحه اختصاصی ا‌ست که تا کنون هیچ شرکت دیگری نتوانسته به آن دست یابد. این موضوع سبب شده که نیوآ در طول یک قرن همچنان مشتری‌های جهانی خود را به وفاداری محصولات این شرکت ترغیب کند.

برند الارو 

مدل «Haute Protection» کرم ضدآفتاب برند «الارو» (Ellaro) سری «Foundation Effect» همان‌طور که از نامش پیداست دارای اثر کرم‌پودری است که می‌تواند هم از پوستتان در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کند و هم کاربردی مشابه کرم‌پودر و آرایشی داشته باشد. رنگ کرم الارو بژ روشن است که برای افرادی که پوستی روشن و حتی گندمی دارند مناسب خواهد بود. ماندگاری ضدآفتاب محصولات الارو  بالا است و این کرم فاقد پارابن و چربی است و استفاده از آن به افرادی که پوست‌های چرب و مستعد جوش دارند توصیه می‌شود.

معرفی برند ایپک(Ipek)

شرکت محصولات ایپک در سال 1981 به منظور تولید شامپو فعالیت خود را در ترکیه آغاز کرد و پس از اندک زمانی به رشد چشمگیر در این زمینه دست یافت و به یکی از برندهای معروف تبدیل شد. هدف اصلی این برند تهیه و تولید انواع شامپو بر اساس نیاز مشتری و بازار و هر نوع سلیقه و مو می‌باشد. این شرکت در زمینه تکنولوژی نانو به رشد چشمگیری دست یافته است و تمامی بسته‌بندی‌هایمحصولات ایپک  از جنس مرغوب و قابل بازیافت می‌باشد. خرید محصولات ایپک (Ipek) به شما در داشتن موهایی شاداب، پرپشت و سالم کمک خواهد کرد. البته این برند دامنه تولید محصولات خود را گسترش داده و تنها به شامپو ختم نمی‌شود. کرم مو، صابون، شامپو بدن و پدهای آرایشی از این محصولات این برند می‌باشند.

 

محصولات مراقبت پوست کامان - COME'ON

کامان Come On یک برند سوییسی می باشد که تکیه آن بر خلق محصولات پوستی سازگار با پوست انسان و بدون آسیب به محیط زیست می باشد . کامان محصولات خود را در مجهزترین لابراتوار های اروپا خلق کرده و با اتکا به شرایط تولیدی برتر و انجام کنترل های کیفی پی در پی آنها را با اطمینان به بازار عرضه می نماید . محصولات کامان  که در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا به فروش می رسد توسط آزمایشگاه های معتبر دنیا تست و مورد تایید قرار گرفته تنامی محصولات کامان دارای مجوز بهداشت و پروانه ساخت میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: